Terug reis - Reisverslag uit Kanton, China van Marlies Meems - WaarBenJij.nu Terug reis - Reisverslag uit Kanton, China van Marlies Meems - WaarBenJij.nu

Terug reis

Blijf op de hoogte en volg Marlies

29 November 2012 | China, Kanton

29 November - Dag 482

Hoi Allemaal!

Even een snelle update vanuit hier. Hier is op het moment Guanzhou, waar ik een stopver heb voor zo'n 20 uur. Omdat de stop zo lang is, heeft de vliegmaatschappij voor mij een visum geregeld en mij in een hotel gestopt. Een stuk beter. Tijd vliegt vandaag, want ik zit hier met een jongen uit Melbourne, dus we kletsen gewoon wat weg. In ieder geval gaat het een stuk sneller dan als ik op het vliegveld was gebleven. Maar, over een paar uur gaat de reis weer verder en morgen ben ik weer terug ik Nederland!

Het afscheid van Kojonup was geen gemakkelijke. Beke en ik waren het hele weekend verdrietig. Op zondag konden we mekaar zelfs niet aankijken zonder in tranen uit te barsten. Tsjah, hoe close je dan met mensen kunt worden binnen een paar week/maanden. Gelukkig wachtte Nicola op mij aan de andere kant van de bus, want zij is een paar week naar Perth verhuist. In Perth ben ik naar de Pinnacles geweest en naar de zandduinen van Lancelin, waar je kunt gaan zandboarden. Vanuit Perth ging de reis naar Sydney en vanuit Sydney ben ik hier belandt.

Maar goed, nu ik toch even tijd heb, wilde ik toch nog een paar foto's van de afgelopen dagen delen.

Voorlopig laat ik het hier even bij ;)

Groetjes en tot snel!

  • 29 November 2012 - 10:51

    Bert:

    We zien je morgen om 6:00u Xx

  • 29 November 2012 - 10:51

    Marlies Meems:

    Jaaaaa :)

  • 29 November 2012 - 18:36

    Inekehoving:

    hoi marlies,

    nog ff en dan ben je weer thuis.
    genietmet volle teugen van je tijd hier.
    zie je nog wel.

    doeg ineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlies

Actief sinds 20 Juli 2011
Verslag gelezen: 575
Totaal aantal bezoekers 56226

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2011 - 01 Juli 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: